Was helemaal weer top! Fijne behandeling gehad. Dankjewel!
PedicureToon alles…
Lia•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke dame. Salon was klein maar fijn. Hygiene was prima. Echter, ben niet helemaal blij met mijn pedicure behandeling. Eelt is weg maar mijn nagelriemen en nagelranden zijn niet netjes afgewerkt. Ook de shellac kwam na twee dagen los!! Verder vond k t n gehaaste behandeling van n uur.
PedicureToon alles…
Dilek•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling door een ervaren en uiterst vriendelijke specialiste!