De klant staat hier centraal en de service is uitstekend! De eigenaresse is betrokken bij elke klant, wat ik ook als zeer positief heb ervaren.
Willemijn•bijna 11 jaar geleden
Ik vind dat ze erg veel liefde voor haar vak heeft en de klant zoveel mogelijk wil verwennen.
Lucrète•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze salon is top, prijs/kwaliteit, ambience, service, klantvriendelijkheid, ik kan deze salon iedereen aanraden !
Annekee•ongeveer 11 jaar geleden
Prima ! En erg gezellig !
Annekee•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service!! Ik had een probleem met mijn nagels en ze maakte tijd voor mij op een zonnige zondag. Prachtige Shellac nagels. Beste service die ik tot nu toe heb gehad. Altijd vriendelijk en heel professioneel!