Ik ben super tevreden, Mima is ervaren en professioneel en ziet perfect wat bij mij past qua model. En ze is ook nog lief x
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Anja R.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Awesome!
Mannen knippen
Tibor•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alweer een geweldig nieuw kapsel dankzij Mima! Ik laat mijn haar al jaren knippen bij Beauty To Go en ben nog steeds heel tevreden. Mima is ontzettend kundig, creatief, vriendelijk en professioneel. De zaak is netjes en schoon.
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Thara•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een van de beste salons in Rotterdam; geweldige prijs/kwaliteit verhouding