Bij Mima krijg ik altijd een warm onthaal. Wat een mooi persoon, goed in haar vak, betrokken, gepassioneerd. Ik krijg altijd waar voor mijn geld. Wat een liefdevolle aandacht.
Behandeling door Mima•Vrouwen harsen
Iris•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great hair cut and great conversation!🤩
Vrouwen knippen
Charlotte•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapster, ik was al 3 jaar niet naar de kapper geweest en er moest een flink stuk vanaf, maar Mima heeft er echt iets moois van gemaakt en ik ben er super blij mee!
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Rhode•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede ervaring en tevredenheid! Danjewel, Mima!