Ik ben hier nu voor de vierde keer geweest, en Mima is elke keer heel down to earth, behandelt iedereen aardig en kan gewoon supergoed knippen. Voor deze prijs zeker weten de beste in Rotterdam.
Styling door Mima•Mannen knippen
Roderik•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische kapsalon! Mima is zeer professioneel, vriendelijk, gastvrij en kundig. Ze geeft goede adviezen qua kapsel, styling en haarverzorging. De coronamaatregelen worden in acht genomen; het voelt heel prettig en veilig. En ook niet onbelangrijk: mijn haar zit weer geweldig!!!
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Thara•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
So happy with my haircut!
Vrouwen knippen
Elisa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professional and utterly talented
Vrouwen knippen
BELLA•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit iemand gehad die zijn baan met zoveel aandacht uitvoert en kwaliteit levert. Mijn kapsel was de vorige keer belabberd geknipt (in zijn woorden: moeders die hun kinderen knippen deden het nog veel beter gedurende de tijd dat kappers gesloten) en heeft het één ander aan herstelwerkzaamheden verricht. Eén ding weet je bij hem zeker: je haar wordt consequent goed geknipt. Thanks!