Great service! Mima was fun to talk to, and cut my hair exactly the way I imagined. The price was excellent for the quality.
Styling door Mima•Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom goed geknipt door Mima. Zij is erg zorgzaam en aardig en verwelkomt me altijd heel hartelijk. En ze knipt natuurlijk goed en snel, ook niet onbelangrijk!
Eerdere knipbeurten door haar en haar collega zijn ook altijd goed bevallen.
En ook fijn, het is gewoon betaalbaar, in tegenstelling tot veel andere kappers.
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Willemijn•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon! Goed personeel, zeer dichtbij huis. Gewoon top.