Ik ga er jaren heen en ga er elke keer weer als een gelukkig mens weg. Ze is zeer professioneel in alles wat ze doet. Ze werkt met heel veel liefde met haar handen en dat zie je terug in je kapsel. Ik wil geen andere kapster meer.
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Sunita•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Emir en Mima zijn vakspecialisten. Weten precies wat ze moeten doen, heel klantvriendelijk en laagdrempelig. Aanrader!
Vrouwen knippen
Naida•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nice time there
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Noemi•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste in Rotterdam! Hands down!
Mannen knippen
Peter Jan•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Not just a good haircut (like always), but also a clean a safe place in the current context. I was the only client in the salon and hygiene norms were well followed.