Very nice atmosphere and the hairdresser is a very friendly person :) I enjoyed it very much!
Svetlana•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service and people. I'll go back.
Veronica•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was leuk om eens een andere kapper te proberen. Zelf vond ik dat het heel goedkoop was bij Beauty to Go. En erg gezellig.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Ze hebben in ongeveer 5 minuten mijn haren geknipt, maar intussen stonden beide kappers constant met elkaar te praten en andere dingen te doen, waardoor ik een half uur in de stoel heb gezeten. Duidelijk geen sfeer van "klant is koning"