Hele fijne en snelle behandeling en ondertussen gezellig kunnen kletsen
Romiley•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het geweldig, ze polsen goed hoe het met je gaat en er is overleg mogelijk.
Romiley•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd afwachten met een nieuwe salon proberen, maar deze was top! Ben enthousiast ontvangen door Mima. Werd direct geholpen, de behandeling was goed, professioneel en verliep vlot. Wat wil je nog meer?!
Mariska•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super kapper, ik heb lang gezocht naar een kapper in Rdam die goed en niet al te duur was. Ja hoor Beauty to Go love it!!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent waxing result in a pleasant environment! Mima is great and I am definetely gonig back.