Aanrader🌸 fijn en effectieve behandeling gehad, zeer tevreden 👍
Gezicht threaden
Christina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie salon, met professioneel en vriendelijke medewerkers. Zeker de moeite waard om je te laten behandelen.
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Jeannette•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geknipt bij deze salon. Mijn haar werd daarnaar netjes gefohnd. Mijn haar voelde weer lekker fris. Ik kom zeker een keer terug
Vrouwen knippen
Abieel•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad voor gel nagels bij Imani, onwijs lief meisje en goed in wat ze doet, luistert goed naar je wensen, en laat je tevreden de deur uitgaan !
Zeker voor herhaling vatbaar 😊
Manicure
Lou•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd Pegah is heel vriendelijk en heel ervaren in haar werk...zeker aanrader!!