Beauty Valentijn Reviews

Paul Krugerstraat 37 Zwart, Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
307 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Aanrader🌸 fijn en effectieve behandeling gehad, zeer tevreden 👍
Een mooie salon, met professioneel en vriendelijke medewerkers. Zeker de moeite waard om je te laten behandelen.
Super fijn geknipt bij deze salon. Mijn haar werd daarnaar netjes gefohnd. Mijn haar voelde weer lekker fris. Ik kom zeker een keer terug
Hele fijne behandeling gehad voor gel nagels bij Imani, onwijs lief meisje en goed in wat ze doet, luistert goed naar je wensen, en laat je tevreden de deur uitgaan ! Zeker voor herhaling vatbaar 😊
Zoals altijd Pegah is heel vriendelijk en heel ervaren in haar werk...zeker aanrader!!
11
1
11
12
13
43
13