Hele lieve dame die me hielp. Helaas wel twee weken ontstoken nagelriemen gehad en op een aantal plekken was er geen eelt weggehaald. De salon oogt schoon en rustig. Fijne plek wat dat betreft.
Pedicure
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
The salon asked me if their trainees could join, which was fine. But didn't tell me they would be the ones waxing me. In these situations, salons should give the wax treatment for free or at a significant discount. I had three people waxing me, and the treatment (full leg and Brazilian) took 1.5 hours...
They were sweet ladies, but this treatment didn't feel professional.
Vrouwen harsen
Nickie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima plek voor een pedicure, was een beetje gek moment, vanwege dubbele boeking.. de kamer waarnaar ik werd verwezen moest nog opgestart worden.. de behandeling zelf was prima!
Pedicure
Johan•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals ik altijd zeg..
PEGAH is ervaren inal haar behandelingen
Kom altijd graag bij haar voor Gezichtbehandeling
e.c.t..zeker een aanrader