Het duurde 15 minuten voor ik aan de beurt was, maar zeker het wachten waard!
Wenkbrauwen - threaden
Lobje•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vandaag een wimperlift gehad van Pegah. Pegah is een hele lieve, spontane vrouw die stap voor stap uitlegt wat ze doet. Mijn wimpers zien er prachtig uit en heb er een mooie lift in. Ik zou zeker terug komen. Dankjewel Pegah voor je goede zorgen!