Hele fijne behandeling gehad van Shirani. Mijn huid is hierna heerlijk schoon en stralend. Ik ga dit vaker doen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Esther•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Demi•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb een heerlijke gezichtsbehandeling van Shirani gekregen. Vriendelijk ontvangst, ontspannen sfeer, persoonlijk huidadvies en fijne producten van Monteil. Ik kom graag terug voor een behandeling.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Daphne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
This is the place to go for a pedicure! Thank you Shirani for the care.
Pedicure
Claudia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijn behandeling gehad van Shirani zoals altijd!