Ben slecht ter been, had grootste moeite de trap op en af te komen. Zag nergens een verwijzing voor eventuele lift of iemand aanwezig om het te vragen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
C.M.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk jaq ik heb genoten hoor .🎄lekker ontspannen en gezellig. Groetjes Patricia
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
patricia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn man en ik kregen een fantastische duo-gezichts schoonheidsbehandeling bij Beautycenter in Hoofddorp. Heel zorgzame, efficiënte en vriendelijke medewerksters. We voelden ons in deze covid tijd van harte welkom en kwamen mooi en ontspannen weer thuis.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Conchita•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima ervaring bij deze salon
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ana nam alle tijd om de behandeling eerst goed te bespreken.
Ze was zeer attent en accuraat tijdens de behandeling en zeer plezierig in de omgang.