Hoe jong Mieke ook is, ze is professioneel, legt je in de watten en is ook aangenaam gezelschap. Ik kwam helemaal tot rust.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Corine•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alle personeelsleden zijn vriendelijk en gastvrij.
Zeker een aanrader.
Behandeling door Jacqueline•Laserontharen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurige salon, super hygiënisch en zeer professioneel behandeld.
Laserontharen gaat niet pijnloos, maar er wordt alles aan gedaan de pijn zoveel mogelijk te reduceren.
Behandeling door Marie•Laserontharen
Maurice•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn en professioneel personeel. Klantvriendelijkheid is een 10! Je wordt ontvangen met een heerlijk kopje Nespresso machiatto.