Het viel me 100% mee deze keer. Klein beetje pijn bij de kaken. Paar sec even doorbijten. Verder heerlijk extra schoonheidsbehandeling en massage erbij, echt heerlijk was het.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Carla•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling klasse
Behandeling door Jacqueline•Microdermabrasie
Britt•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad!
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen