Grote keuze in behandelingen, goed bereikbaar en gratis parkeren. Vriendelijk personeel,
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Yvonne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd leuk en vertrouwd naar de salon te komen. Gezellig met Samira en heel professioneel!
Tanden bleken
Nadine•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hifu behandeling gehad met nog een fijne nek en schoudermassage door Jacqueline, een hele vriendelijke en gezellige dame.
Heel tevreden weggegaan en alweer een nieuwe afspraak gemaakt.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen