Vriendelijk ontvangst. Goede uitleg over de behandeling. Super goede service.
Facials / Gezichtsbehandelingen
sandra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Jaqueline is een echte vakvrouw!!
Gastvrij,vriendelijk en gezellig.
Ik heb gelijk weer een afspraak met haar gemaakt.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Hannie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
In eerste instantie ging ik voor een hele andere behsndeling, maar door haar eerlijkheid en ervaring toch voor iets anders gekozen.
"Mijn behandeling" komt wel, eerst bij stap 1 beginnen.
Dank je voor je eerlijkheid😘
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
marielle•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen door Jacqueline,
Mooie manicure, fijne pedicure.
Gezicht weer snel en redelijk pijnvrij haarloos.
Fijn bedrijf, goede voorlichting over eventuele behandeling kalknagels incl. Reële inschatting kosten.
Behandeling door Jacqueline•
ManicureToon alles…
Yvon•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt om iedereen aan te raden. Het zijn toppers. Vriendelijke gastvrije maar vooral proffesionals zijn het.