Alles prima.
Had het leuk gevonden om het verschil van kleur van voor en na de behandeling gezien te hebben. Maar het zag er heel goed uit.
Ben tevreden
Tanden bleken
kea•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Jacqueline•Laserontharen
Basma•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga zo door
Heel vriendelijk en uitstekend petje af 😄