Super vriendelijke behandelaar die de tijd neemt om alles goed uit te leggen en stelt je op je gemak. Top.
Behandeling door Marie•Laserbehandeling - huidverjonging
Randa•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste massage tijdens een gezichtsbehandeling ooit
Facials / Gezichtsbehandelingen
Eva•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een super salon! Eigenlijk geen minpunten. Wij werden super goed geholpen en het was zelfs super gezellig en veel gelachen. Dat is zeker iets wat ik belangrijk vind. We werden met respect behandeld en zie nu al uit naar de volgende behandeling!
Behandeling door Marie•Laserontharen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Jacq is echt geweldig! Per toeval ontdekt na jaren op zoek te zijn geweest naar een acnébehandeling en eindelijk iemand gevonden die de tijd neemt en één van mijn grootste onzekerheden heeft weggenomen. Jacq is erg professioneel bij wie ik me op mijn gemak voel. Heel blij mee!
Behandeling door Jacqueline•Acnébehandeling
Sanne•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een prima behandeling maar het bitje in de mond was dermate niet comfortabel dat na een sessie van 3 x 25 minuten ik een grote blaar had op mijn bovenlip. Na 4 dagen was dit nog niet geheel genezen.