Mijn ervaring met deze salon was positief, vriendelijk geholpen en een goede uitleg I.v.m. Mijn behandeling.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Voelde goed
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
corrie•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een HIFU behandeling gehad en zie al resultaat.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Angela•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige en relax behandeling
Facials / Gezichtsbehandelingen
Kasia•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zou huidverjongende therapie voor gezicht en hals krijgen maar het voelde als een standaard behandeling met als extra een peeling van het gelaat en epileren, verven wenkbrauwen.