ik vond de behandeling goed en wilde deze week nog een vervolg behandeling doen maar helaas zijn mijn lippen behoorlijk verbrand en heb ik wel een week nodig om weer normale lippen te krijgen. Jammer want ik was echt tevreden.
Tanden bleken
theodoor•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wij hebben met vriendinnen een super ontspannend dag gehad. Dank jullie wel. We hebben onze volgende afspraak al ingepland
Facials / Gezichtsbehandelingen
Ilknur•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel aardige en klantenvriendelijke personeel. Jij kan naar advies gerust vragen. Tijdens het tanden bleken zit jij in een rustige comfortabele kamer en kijk jij TV. Als jij een buitenlander bent dan heb jij ook toegang tot de buitenlandse zenders! Goede afleiding dus. Echt een aanrader!
Tanden bleken
Joanna•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great place, great treatment !
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen