Geweldig sfeer! Gelijk bij binnen komst krijg je een welkom gevoel, Alle dames zijn gastvrij, open en behulpzaam, provisionele duidelijke uitleg van behandeling en de producten.
Met een woord aanrader !!
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jolanta•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Behandeling was prima
Heel mooi gedaan...😍
Zeer tevreden.👍🤗
.professioneel
Een aanrader
Wenkbrauwen harsen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik voelde me op me gemak tijdens het waxen. Personeel was erg vriendelijk en meelevend, wat ik erg fijn vind.
Zeker aan te raden! :)