Heel fijn dat ik nog snel tussendoor kon vanwege een impulsieve vakantie boeking. En mijn nagels zien er weer tip top uit, zoals altijd bij Eline.
Behandeling door Eline•Manicure
Judith•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig,schone omgeving, gezellig en gastvrij.
Behandeling door Eline•Manicure
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is zo super !
Behandeling door Eline•Manicure
Maria•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een prachtige zomerkleur op mijn nagels. Eline is altijd op tijd, secuur en ontzettend gezellig. Tot over een paar weken.
Behandeling door Eline•Manicure
Wendy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijke zachte voetjes na een pedicure behandeling bij Eline. Nagels weer mooi. Nagelriemen en eelt pit uit mijn voet gehaald en daar voelde ik gewoon niks van.Dank je wel Eline en gelijk hebben wij weer gezellig gekletst.