super fijne behandeling en vriendelijk gesprek. veel mooie kleuren waar genoeg keuze tussen zit! altijd snel en efficiënt geholpen!
Behandeling door Eline•Gellak manicure
V.g.h.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is een vakvrouw, professioneel. Zij verstaat haar vak. En zij is heel toegankelijk en servicebereid.
Behandeling door Eline•Gellak manicure
Daphne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke manicure & pedicure gehad de dag voor mijn bruiloft. Dankzij Eline op mijn trouwdag veel complimenten over mijn nagels. BIAB heeft 3 weken prachtig gezeten, super sterk en mooie shine. (Nu eraf gehaald door groei nagels ☺️). Heel erg bedankt Eline!!!
Behandeling door Eline•
PedicureToon alles…
Eveline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is naast dat ze prachtige nagels maakt, bijzonder vriendelijk en attent. Haar salon is brandschoon en er heerst een serene rust. Zij is een aanrader.