Eén perfectionist….heerlijk en Eline is heel goed in veilen…belangrijk…ik kom al 5jr. bij Eline met veel plezier en vertrouwen
Thank u very mucho😘
Behandeling door Eline•Manicure
Joanne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is heel vakkundig professioneel en gastvrij. Ik voel me op mijn gemak en kom graag bij haar.
Behandeling door Eline•Manicure
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline werkt efficiënt en mega secuur. Altijd weer perfecte nagels die zeker 3-4 weken prachtig blijven zitten !!!
Behandeling door Eline•
PedicureToon alles…
Eleonor•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijke manicure gehad bij Eline. Zo blij met de biab in een mooie zomerkleur.
Altijd gezellig, hygiënisch en stipt op tijd! Dank je wel Eline ik krijg weer veel complimenten.
Behandeling door Eline•Manicure
Wendy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is een super aardige professional. Ze is snel, altijd op tijd, flexibel waar mogelijk. Ze werkt heel nauwkeurig en levert altijd een keurig resultaat.