Eline werkt efficiënt en zorgvuldig. Ze is erg vriendelijk. Ik ben reuze blij met haar behandelingen.
Behandeling door Eline•Manicure
Linda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd af op Eline haar goede behandeling/ervaring en we hebben het samen gezellig en iedere keer ben ik zeer tevreden.
Behandeling door Eline•Gellak manicure
Rita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel fijn dat Eline zo rustig was en goed luisterde naar wat ik graag wilde.
Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi geweest !
Behandeling door Eline•Manicure
Eleonor•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top, zoals altijd!
Behandeling door Eline•Manicure
Carine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer superblij met mijn manicure. Eline werkt altijd heel precies en levert altijd mooie resultaten. Het uur is weer omgevlogen, gezellig gekletst!