Lash Lift gedaan voor mijn vakantie…heel erg tevreden…nu geen omkijken voor 6 wk. naar wel of niet mascara…heerlijk bedankt Lieve Eline🙏🏻🍀❤️
Behandeling door Eline•Wimper permanent
Joanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer kundige verzorging en behandeling van de nagels. Eline is een aangenaam persoon en zeer kundig in haar vak. Ik blijf hier komen
Behandeling door Eline•Manicure
Saskia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben uiterst tevreden over Eline haar behandeling en kan het iedereen aanbevelen.
Ze is vriendelijk en professioneel
Een goede keuze
Behandeling door Eline•Gellak manicure
Rita van Dok•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect ❤️
Behandeling door Eline•Pedicure
Dorine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben al meer dan 10 jaar vaste klant bij Eline en doe zowel manicure als pedicure. Eline is the best. Ik heb veel gereisd en ook in het buitenland soms een manicure gedaan maar niemand kan Eline overtreffen. Ze is getalenteerd, netjes, sociaal en zeer precies in haar behandelingen manicure en pedicure. Op naar de volgende 10 jaar. Thanks Eline 🙏🏾