Weer prachtige kerstnagels heb je weer voor mij gemaakt. Dank je wel Eline🤩
Fijne 🎄kerstdagen en een stralend
2024🥂😘
Behandeling door Eline•Manicure
Wendy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij!
Behandeling door Eline•Manicure
Machteld•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd zeer tevreden Eline!
Behandeling door Eline•Gellak manicure
Marja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eline is correct en erg vriendelijk. Mooie salon. De behandeling is altijd op hoog niveau en netjes, (en het is aangenaam/gezellig bij haar) ik ga altijd heel tevreden en met een nieuwe afspraak in mijn agenda weer weg.
Behandeling door Eline•Pedicure
Nathalie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit keer een Biab behandeling gedaan. Heel blij met het resultaat!