Julia was super aardig en luisterde goed naar wat ik graag zou willen. Super mooie wenkbrauwen, ik kom zeker terug!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Fabienne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne salon, ik kon terecht bij Julia en ze heeft mijn gezicht en wenkbrauwen goed onthaard. Ze is ontzettend goed in haar werk en stelt je helemaal op je gemak. Ik heb er een nieuwe favoriet bij!
Behandeling door Julia•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Dana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
So happy with my brows en Julia is very sweet
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
La•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag weer even heerlijk genoten van de behandeling. Mijn wenkbrauwen zijn weer netjes