Altijd mega blij met Marija maar Julia is ook een topper! Lieve en leuke meiden, met uitstekend werk
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Quinty•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank je wel Julia voor mijn mooie wenkbrauwen, ik ben er erg blij mee!!
Julia is een mooie aanwinst voor de Salon!
❤️
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Yvonne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij mee! Fijn contact en nu weer mooie wenkbrauwen.
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Ellie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Keer op keer weer fantastisch!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Fleur•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija voelde precies aan wat ik wilde en vooral niet wilde. Zeer blij met het eindresultaat. Al zoveel complimenten gekregen.
Marija weet een sfeer te creëren waarbij je je totaal op je gemak voelt. Geen ongeïnteresseerde "mooi weer" gesprekken maar gewoon een heel persoonlijk fijn gesprek tussentijds.