Lieve deskundige medewerker met een prachtig resultaat, ik kom graag terug!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Simone•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig en snel geholpen met treaden. Kom zeker terug
Behandeling door Julia•Vrouwen harsen - gezicht
Nicole•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
As always, zo blij met hoe Marija mijn wenkbrauwen weer tevoorschijn ‘tovert’! Fijne sfeer en altijd tevreden!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Wendy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen en heb het als heel fijn ervaren. Julia die mijn behandeling uitvoerde deed het heel goed was super vriendelijk en vakkundig.Het was mijn eerste keer daar, maar ga vanaf nu alleen nog maar naar Brows and Bubbles. Gr. Claudia