Super fijne salon! Loop altijd naar buiten met perfecte wenkbrauwen.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Nina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija is de beste! Ik ging weer met de mooiste wenkbrauwen naar huis
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Suzanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, was iets eerder, maar werd gelijk geholpen. Mijn wenkbrauwen zitten weer mooi in model, was ook wel weer nodig na lange tijd en Julia heeft ze mooi in shape gebracht. Ik ben er erg blij mee. :-)
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Linda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija is en blijft de beste! En lamineren blijft toch wel mijn favoriete behandeling, zonder make-up ook een frisse uitstraling