Marija is een geweldige vrouw en is zeer bedreven in haar werk. Ik loop altijd de salon uit met prachtige wenkbrauwen.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Malissa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische salon met dito medewerkers!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Rene•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The best!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Evelina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kijk er altijd zo naar uit als ik weer een afspraak heb. M’n wenkbrauwen worden elke keer weer zo mooi. Heel fijn personeel en een fijne sfeer. Ik kom er graag.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Luna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede ervaring, vriendelijk personeel. Ze legde alles netjes uit, ook tijdens de behandeling werd er bij elke stap verteld wat ze deden. Het eind resultaat was boven verwachting. Kom zeker nog een keer terug