Super mooie zaak en heel blij met het resultaat! Goed advies van Marija !
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Liesbeth•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heel fijn hoe ik werd geadviseerd je merkt echt dat ze al 10 jaar ervaring heeft!
Behandeling door Marija•Permanente make-up (pmu)
Martine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prachtig resultaat en een fijne huiselijk sfeer
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Marieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heeel mooi m’n wenkbrauwen gedaan, was er gelijk blij mee en veel complimentjes over gekregen al!!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Elleke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste afspraak maar voelde meteen goed. Ik werd vriendelijk ontvangen. Het is me zo goed bevallen dat ik direct een nieuwe afspraak hem gemaakt