Mijn afspraken bij Marija voelen als een warm bad en ik vertrek altijd met een dankbaar gevoel & een stralend gezicht de salon👍👍
Behandeling door Marija•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Ulrike•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect as always! Fijne behandeling, gezellig en mn wenkbrauwen weer helemaal top!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Hatice•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de eerste keer.
Ik voelde mij meteen thuis en op mijn gemak.
Ik werd vriendelijk ontvangen en ook tijdens de behandeling was ze erg vriendelijk.
Blij met deze ervaring.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Christine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing 🤩
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Yvonne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundige behandeling in prettige en vertrouwde sfeer. Marija is echt een topper!