Super gezellige salon met kundige dames die goed luisteren naar de wens en realistisch advies geven over wat mooi bij je gezicht en contouren past!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Meerle•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
As always, zo fijn om hier weer te komen en blij naar buiten toe te lopen! Altijd goed, altijd gezellig en altijd tijd voor jou!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Wendy•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling
Behandeling door Julia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Henrica•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Op zoek naar n adres in mijn buurt hier terecht gekomen. Een goede eerste ervaring, ik ben benieuwd naar de volgende ervaring.
Ik krijg complimenten dus dat is een goed teken.
Behandeling door Marija•
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Simone•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super bedankt weer Marija voor de prachtige wenkbrauwen en de gezelligheid!