De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1757 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het was hard nodig maar Marija heeft er weer een plaatje van gemaakt. Top top top
Geweldig!
Wauw deze browstylisten raad ik iedereen aan. Julia heeft mijn wenkbrauwen gedaan. Mijn wenkbrauwen zijn ongelijk, de ene een stuk dunner dan de andere. De "opdracht" die ik haar gaf was, maak ze weer netjes, liefst wat meer gelijk, maar niet te dun! Nou en ze heeft geleverd boven verwachting. Mijn wenkbrauwen hebben er nog nooit zo strak en gelijk uitgezien! Daarnaast was het heel gezellig, Julia is lief, gezellig klets en makkelijk in omgang. Dus al met al een dikke aanrader!
Julia is top! Secuur en heel vriendelijk!
Hele fijne en prettige salon en heel blij met mijn wenkbrauwen
7
1
7
8
9
233
9