Het was hard nodig maar Marija heeft er weer een plaatje van gemaakt. Top top top
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Suzanne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Behandeling door Julia•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Klaske•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wauw deze browstylisten raad ik iedereen aan. Julia heeft mijn wenkbrauwen gedaan. Mijn wenkbrauwen zijn ongelijk, de ene een stuk dunner dan de andere. De "opdracht" die ik haar gaf was, maak ze weer netjes, liefst wat meer gelijk, maar niet te dun!
Nou en ze heeft geleverd boven verwachting. Mijn wenkbrauwen hebben er nog nooit zo strak en gelijk uitgezien!
Daarnaast was het heel gezellig, Julia is lief, gezellig klets en makkelijk in omgang.
Dus al met al een dikke aanrader!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Shelley•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Julia is top! Secuur en heel vriendelijk!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Celine•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en prettige salon en heel blij met mijn wenkbrauwen