Kundig, fijne service, fijn gesprek en hele mooie wenkbrauwen als resultaat!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn leger netjes uit wat ze ging doen. Nam goed de tijd voor je wenkbrauwen en een gezellige aardige meid
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija neemt altijd de tijd voor m’n (stugge) wenkbrauwen wanneer ik weer voor een brow lift kom. En ik loop altijd tevreden en blij weg! Ze weet goed wat ze doet en dat zie-en merk je aan alles. Heerlijk dat de salon ook een oppepper heeft gekregen! Super mooi!
Behandeling door Marija•
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Caitlin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Marija en ben altijd super tevreden!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Paula•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, elke keer weer heel blij met mijn wenkbrauwen. En altijd gezellig om tijdens de behandeling te kletsen.