Voor mij was het de 1e keer dat ik bij brows en bubbles kwam maar ik kom zeker weer terug ( al een nieuwe afspraak gemaakt)
Marije is heel vriendelijk en samen gekeken wat bij mij past en kan zo heb ik het nooit bij anderen ervaren,waardoor het resultaat heel erg mooi is
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Nel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd was een bezoek aan Brows & Bubbles weer een feestje. Een fijne sfeer, mooie en goede producten en het talent van Marija zorgen ervoor dat ik een absolute vaste klant ben en blijf!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en goede behandeling!
Altijd weer blij van :-)
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo als altijd weer zeer tevreden
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn in goede handen bij deze lieverd!