Heel fijne salon. Wordt goed de tijd genomen om samen te bespreken wat je wil. Vriendelijke en fijne sfeer.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Josien•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marije verstaat haar vak; niet alleen is ze kundig in wat ze doet, en geeft ze passend advies en luistert goed naar je wensen, ze heeft ook een prettige open, houding en gaat als vanzelf het contact met je aan, waardoor je je snel op je gemak en welkom voelt
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
anoushka•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend blij met mijn nieuwe verzorgde wenkbrauwen, Marija is de liefste en allerbeste in haar vak!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Yvonne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig, persoonlijk en fijne sfeer
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb zelf een voorkeur voor threading maar woon pas sinds kort in Amersfoort dus was nog op zoek. Marija nam de tijd om het hele proces uit te leggen en gaf daarna ook geweldig advies hoe ik zelf mijn wenkbrauwen kon invullen en highlighten. Het eindresultaat was fantastisch en ben blij dat ze er weer netjes uitzien. Blijf hier zeker komen.