Weer als herboren de salon uit, na zowel heel gezellige als relaxte middag weer.
Styling door Imogen•
Vrouwen knippenToon alles…
Mara•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon relaxte sfeer. Vakkundig personeel
Behandeling door Charlotte•Gellak pedicure
Marina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Charlotte luisterde goed naar mijn wensen en de behandeling was heel goed. Echt maatwerk!
Behandeling door Charlotte•Ontspanningsmassage
Corine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is een feestje om bij jullie zijn.
Lisanne is buitengewoon aardig en kundig
Behandeling door Lisanne•Gellak manicure
Hennie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit jaar vieren wij ons 10 jarig jubileum ;-)
Ben dit keer naar huis gegaan met ontzettend fijne gezichtsverzorging. Eindelijk de goede combinatie te pakken voor mijn huid. Niet alleen wat haar betreft geeft Imogen perfect advies, maar ook voor je huid kun je bij haar terecht.