Omdat er problemen waren met het warme water is mijn afspraak 2 uur verschoven.
Helaas geen haar wassen en geen massage maar wel het normale tarief!
Heel raar en niet echt klantvriendelijk!
Styling door Oleksandra•Mannen knippen
Corné•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig de Kriebelmassage! Lisanne zorgde voor een veilige en intieme sfeer. Het was een beleving voor de zintuigen.
Behandeling door Lisanne•Therapeutische massage
Laura•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Onwijs goed geholpen door Charissa. Ze dacht mee en was innovatief. Een heerlijke hoofdmassage met uitspoelen van de kleuring. Leuk gesprek en blij met het eindresultaat. Ik kom zeker terug!
Styling door Charissa•Vrouwen - natuurlijke haarkleuring
mandy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect gekleurd en een nieuwe coupe geknipt; zeer happy de deur uit