Wat een fijne behandeling heb ik gehad. Na een eerdere behandeling die minder prettig en goed was bij een andere salon heeft Charlotte juist veel uitleg gegeven en mijn nagels weer heel mooi gemaakt. Erg blij en dankbaar!
Behandeling door Charlotte•Nagelversteviging
Funda•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon uitleg hoe ze te werk gaan heel zorgvuldig.
Styling door Oleksandra•
Vrouwen knippenToon alles…
michele•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb echt er heerlijke en ontspannende facial gehad. De ruimte was heel ontspannend en fijn. Charlotte zag goed wat mijn huid nodig had, na de behandeling had ik een fijne glow en voelde mijn huid heerlijk aan.
Behandeling door Charlotte•Facials / Gezichtsbehandelingen
Rosanne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ok maar te kort geknipt, we hadden foto’s als voorbeeld, toch heel anders geknipt. Jammer.
Styling door john•Mannen knippen
Rolanda•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer kundig heeft Alexandra m’n haar gedaan. Ze luistert echt naar de klant. Voor het eerst was ik bij haar en ik beveel haar zeer aan.
Lisanne geeft een zeer professionele behandeling van bindweefsel en de ontspanningsmassage was zeer fijn.