Heel blij met mijn wenkbrauwen! Niet te donker en mooie shape
Behandeling door Mina•Wenkbrauwen - threaden
Pia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne pedicure en een lekker hand massage. Heel voorzichtig en netjes
Behandeling door Mina•Pedicure
Alice•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al enige tijd bij deze fijne salon die ik in alle opzichten kan aanbevelen. Bij Helen boek ik regelmatig de stress fix massage die 1,5 uur duurt. Elke keer weer weet Helen wat ik nodig heb. Zij luistert vooraf heel goed en levert echt maatwerk. Daarnaast beschikt zij over een warme persoonlijkheid. Ik heb het volste vertrouwen in haar en verheug me nu al op de volgende massage
Behandeling door Helen•Aromatherapie-massage
Corine•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne salon, goed, deskundig personeel. En vooral een zeer ontspannen en relaxte sfeer maakt dat ik graag kom.
Styling door john•Vrouwen knippen
Mariella•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Charissa heeft mij uitstekend geholpen heeft alles goed gedetailleerd uitgelegd wat en hoe ze het ging doen …heel vriendelijk en is vakkundig Top! Volgende afspraak staat al weer 👍🏼🌹