Al jaren ben ik super tevreden over de behandelingen bij Imogen! En niet te vergeten het resultaat!
PedicureToon alles…
Stefanie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon, werden lief ontvangen. Andere afspraak liep flink uit dus wel even wachten maar balie medewerker was zeer vriendelijk en voorzag ons van koffie. Behandeling viel veel korter uit dan we dachten. 2 personen pedicure met gellak van 10 tot 11.30. Online stond veel langer. Sommige materialen waren al zichtbaar gebruikt zoals vijlen, en ook pakte ze materialen van het blad van de andere persoon en paste dit bij mij toe, niet erg hygiënisch. Gellak ook niet zo netjes het kon beter...
Behandeling door Mina•Gellak pedicure
E•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vana heeft fijn meegedacht voor het beste resultaat!
Styling door Vana•Vrouwen - kleuren zonder ammoniak
Manouk•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn schoondochter heeft genoten van haar zwangerschapsmassage.
Behandeling door Helen•Zwangerschapsmassage
Monique•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Charissa en John zijn geweldig en het is elke keer weer zo een leuke ervaring hier te komen.