Dit was mijn eerste BIAB , bevalt tot nu toe goed en was een goede ervaring bij Imogen
Behandeling door Aisha•Nagelversteviging
Jolanda•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de eerste keer bij ‘By Imogen’. Ik werd uiterst vriendelijk ontvangen door Mia. De salon ziet er sfeervol uit en ik werd uitgenodigd de olie kiezen waarmee ik mijn handen mocht opfrissen. De behandeling (een facial van 90 minuten) was heerlijk en ontspannend. Mijn wenkbrauwen zijn keurig geverfd en geëpileerd. Dank jullie wel.
Behandeling door Mina•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Marianne•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Genoten van de heerlijke ontspannende behandeling.
Behandeling door Lisanne•Ontspanningsmassage
Wies•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Onze kleine man heeft het heerlijk gehad! Floating en massage!