Altijd meedenkend, heel vriendelijk en het resultaat is tot nu toe verrassend, boven verwachting. Dit geldt ook voor het make-uo advies. Grote fan van Ella
Styling door Ella•Kleuren - uitgroei
Christine Clara Taskam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een uitstekende salon waar ze schoon, kundig en met natuurlijke producten werken.
Behandeling door Charlotte•Nagelversteviging
Yvonne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een feestje!
Styling door Imogen•
Highlights - half hoofdToon alles…
Talitha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer in de salon en bekwaam personeel
Styling door Charissa•Vrouwen knippen
Florence•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Verven is altijd goed hier, blijft lang zitten en fijne ruimte.
Behandeling door Lisanne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven