Plaats is mooi, geen vragen aan het personeel en hun kwalificaties, het verbeterpunt is naar mijn mening de toereikendheid van de prijs en de hoeveelheid service voor deze prijs. Voor spa-pedicure die € 50 kost, worden je voeten in principe gewassen in een lekker gearomatiseerd water met een beetje massage en scrub, voor manicure laat je je nagels knippen. Ik vind je holistische manier van doen niet erg, maar in dit geval zou het minder moeten kosten.
Behandeling door Charlotte•
ManicureToon alles…
Anna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was werkelijk waar een cadeautje voor jezelf. Ella was heel erg lief en professioneel.
Styling door Ella•Vrouwen - haarverzorging
Lela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en met aandacht geholpen.
Behandeling door Charlotte•Vrouwen harsen - gezicht
Lela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ella is heel kundig en had ook goed door wat ik graag wou en wist dat om te zetten naar de juiste kleuring. Ook de Nutri plenish hair hydrating oil treatment is een aanrader. Dat was echt een stukje wellness en werd met liefde voor het vak uitgevoerd.
Styling door Ella•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Marieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze bindweefselmassage is super volledig. In alle rust en warmte geeft Lisanne je een top behandeling. Zeer aan te bevelen