Super fijne gezichtsbehandeling waar je ook nog eens heerlijk tot rust komt!
Behandeling door Charlotte•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chie-Lieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly and welcoming staff, I had a very natural balayage done but it took a bit longer than expected
Styling door Ella•
TonerToon alles…
Andrea•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon!
Behandeling door Ella•Wenkbrauwen - threaden
kirsten•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst...schone kamer..lekker Luchtje hangt er. Resultaat was boven verwachting goed gelukt
Behandeling door Ella•Wenkbrauwen lamineren
Karin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd bij Helen, nu voor het eerst bij Charlotte en dat stelde zeker niet teleur. De warme winter massage was echt heerlijk en ik ging volledig ontspannen de deur weer uit!